Zákazník: neznámý
Přihlásit se
Zaregistrovat se
Položek:0 kusů
Cena:0 Kč
Doprava zdarma

Doprava a poštovné

Zásilky jsou výhradně doručovány:

Kurýrní službou – 99 Kč

Zásilkovna Parcel Shop – 75 Kč

Osobní převzetí na výdejním místě po platbě předem – ZDARMA
PO – PÁ 9:00-12:00 13:00-17:00
Dětská obuv
Mariánská 37
26101 Příbram


POŠTOVNÉ ZDARMA NAD 2500 Kč.

V jakém časovém rozsahu vybavujete a odesíláte objednávky?
Pokud není uvedeno jinak, dodací doba je do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky z důvodu, že všechno zboží máme skladem. Může se stát, že se nám zásilky zpozdí z důvodu svátků v týdnu, nebo se prodají ze strany dodavatele, za což samozřejmě nebereme odpovědnost. Vaše objednávka Vám bude doručena nejpozději do 48 hodin od předání námi, přepravci. O odeslání zboží budete informováni prostřednictvím e-mailu.
Přepravci doručují zásilky v pracovních dnech, často v době od 8:00 do 20:00. Vše záleží na místě dodání, počasí i na samotném dopravci.

Deklarovaný čas dodání může prodávat z důvodu problému při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů ze strany dopravy.

Mohu sledovat, kde se můj balíček nachází?
Ano, samozřejmě, budete vždy informováni e-mailem, že vaše objednávka bude doručena, můžete sledovat pohyb zásad prostřednictvím linky v e-mailu.

Informuje mě někdo před doručením zásilky?
Ve chvíli, kdy přepravíte volají adresáti předem, ale nemůžeme vám zaručit - nejsou povinni takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informacemi o čísle zásilky.

Co když se zásilka po odeslání opozdí?
Nejjednodušší je kontaktovat dopravu prostřednictvím linky v e-mailu.
Můžete také kontaktovat naše zákaznická podpora na čísle 732735949 (10: 00-20: 00) nebo
e-mail: sefmil@seznam.cz.

POZOR! Před převzetím zásilku musíte. V případě poškození během přepravy sepište s pracovníkem poštovní zápisy o poškození a kontaktujte naše Zákaznická podpora email: sefmil@seznam.cz.