Zákazník: neznámý
Přihlásit se
Zaregistrovat se
Položek:0 kusů
Cena:0 Kč
Doprava zdarma

Doprava a poštovné

Zásilky jsou výhradně doručovány:

Českou poštou, PPL, IN TIME


*poštovné - PŘEVODEM / KARTOU ČP,PPL, IN TIME – 79Kč

POŠTOVNÉ ZDARMA NAD 2500 Kč.

V jakém časovém rozmezí vybavujete a odesíláte objednávky?
Pokud není uvedeno jinak, dodací doba je do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky z důvodu, že všechno zboží máme skladem. Může se stát, že se nám zásilky zpozdí z důvodu svátků v týdnu, nebo prodlení ze strany dodavatele, za což samozřejmě nebereme zodpovědnost. Vaše objednávka Vám bude doručena nejpozději do 48 hodin od předání námi, přepravci. O odeslání zboží budete informováni prostřednictvím emailu.
Přepravci doručují zásilky v pracovních dnech, nejčastěji v době od 8:00 do 20:00. Vše záleží na místě dodání, počasí i na samotném dopravci.

Deklarovaný čas dodání se může prodloužit z důvodu problému při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů ze strany dopravce.

Mohu sledovat, kde se můj balík nachází?
Ano, samozřejmě, jakmile budete informováni emailem, že vaše objednávka bude doručována, můžete sledovat pohyb zásilky prostřednictvím linku v emailu.

Informuje mě někdo před doručením zásilky?
Ve většině případů prepravci volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit - nejsou povinni takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky.

Co když se zásilka po odeslání opozdí?
Nejjednodušší je kontaktovat dopravce prostřednictvím linku v emailu.
Můžete také kontaktovat naši zákaznickou podporu na čísle 732735949 (10:00-20:00) nebo
email : sefmil@seznam.cz.

POZOR! Před převzetím zásilku zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s pracovníkem pošty zápis o poškození a kontaktujte naši Zákaznickou podporu email : sefmil@seznam.cz.