Zákazník: neznámý
Přihlásit se
Zaregistrovat se
Položek:0 kusů
Cena:0 Kč
Doprava zdarma

Nejčastější otázky

DOPRAVA A DODACÍ LHŮTA

 

Jak dlouho trvá dodání zboží?
Dodání zboží až k Vám domů trvá maximálně 2 pracovní dny. Jedná se o věci SKLADEM.

- Zboží na objednávku - 4-6 týdnu

                                

Jaký je způsob dopravy?
Zásilku Vám doručí kurýr doručovací společnosti Česká pošta, PPL, IN TIME na dodací adresu, která byla uvedena v objednávce.

Je možná platba v hotovosti při převzetí zboží?
Bohužel ne na dobírku nezasíláme.

Informuje mě kurýr před doručením zásilky?
Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, avšak povinnost telefonického upozornění nemají. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o čísle zásilky a telefonním číslem na doručující depo, případně na doručujícího kurýra.

Co když jsem v práci?
V takovém případě si jako dodací adresu uveďte adresu Vašeho pracoviště.

VRÁCENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ

Jak reklamovat nebo vrátit zboží?
V případě, že chcete vrátit zboží z důvodu reklamace, odstoupení od smlouvy nebo výměny zboží za jinou velikost, vhodně zabalte zboží, které musí být nenošené, nepoškozené, s originálními visačkami a odesláno poštou doporučeně, ne na dobírku do 14 dnů od převzetí zboží.
DOPORUČENĚ na adresu:
Miloš Šefr na
Drásov Skalka 7
26101 Příbram 1

Na jakou adresu mám zaslat zboží?
DOPORUČENĚ na adresu:
Miloš Šefr na
Drásov Skalka 7
26101 Příbram 1

Dokdy mohu vrátit zboží?

Z důvodu výměny velikosti nebo odstoupení od smlouvy nám můžete zaslat zboží do 14 dnů od převzetí.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace se snažíme vyřídit ihned, ale vyhrazujeme si 3-5 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží a ve složitějších případech reklamace do 30 dní.

Jak dlouho trvá výměna zboží?

Novou objednávky vytvoříme do 7 dnů od doručení zboží k nám. Následně trvá maximálně 9 pracovních dní do doručení nového zboží.

Dá se oblečení vyzkoušet před nákupem na prodejně?

Pb Sport Shop je internetový obchod a nedisponujeme kamennými prodejnami. Zboží ale můžete vyměnit po vyzkoušení bez jakéhokoliv problému.

Je možné sloučit několik mých objednávek?

Ano. U nás je možné sloučit několik objednávek avšak pouze v případě, že každá objednávka obsahuje stejný způsob platby. V tom případě můžete kontaktovat zákaznickou podporu email : sefmil@seznam.cz

Jak zaplatit objednávku ?

Platební údaje

Číslo účtu 0891103053/0800 pro rychlejší odbavení napsat do VS - číslo objednávky.

 

Mohu objednávku zrušit?

V případě, že jsme Vaši objednávku ještě neodeslali, můžete požádat o zrušení objednávky naši zákaznickou podporu email : sefmil@seznam.cz

Přijde mi potvrzení o zaslání zboží?

Ano, jakmile Vám zboží odešleme, přijde Vám oznámení na e-mailovou adresu, kterou jste zadali do objednávky a v den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat kurýr.