Výměna a vrácení zboží
Vážený zákazníku,
Obdrželi jste od nás zásilku a nesedí Vám rozměr? Nevyhovuje výrobek nebo chcete uplatnit reklamaci?
Pokud zboží reklamujete, musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené. Pošlete ho zpět poštou, doporučeně, ne na dobírku, do balíku přiložte průvodní dopis s požadavky a číslem objednávky.
Adresa:
Miloš Šefrna
Drásov Skalka 7
Příbram 1, 26201
Pokud zboží vyměňujete nebo chcete vrátit, odstoupit od smlouvy, zboží musí být nenošené, v nepoškozeném obalu s originálními visačkami do 14 dní od dodání. Vhodně zabalený ho pošlete zpět poštou ne na dobírku . . Tapety můžete reklamovat než je nalepíte. Po nalepení tapety reklamace není možná DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
V případe jakéhokoliv dotazu neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu:
Telefon: 732 735 949 (10:00-20:00)
Email: sefmil@seznam.cz